Vlog - Hoe bespaar ik energie?

Fietser langs sloot
CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB.png
Door Webredactie Zeeland op 19 november 2019 om 15:07

Vlog - Hoe bespaar ik energie?

De overheid is bezig met de energietransitie. Ook van burgers worden dingen verwacht. Wat gaat dat allemaal betekenen? Zonnepanelen op het dak, warmtepomp naast je huis, het dak isoleren. Tja, waar begin je?

Deze vraag leeft bij heel veel mensen. Misschien ook wel bij u of bij jou. De ChristenUnie is ervan overtuigd dat wij als mensen rentmeester zijn van de schepping die God aan onze zorg heeft toevertrouwd. Dat we daar in het verleden niet zorgvuldig mee zijn omgegaan is geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten. We mogen de generaties na ons niet opzadelen met de gevolgen van de klimaatproblematiek. Toch hoeven en kunnen we niet de hele wereld op onze nek dragen om klimaatproblemen op te lossen.

De ChristenUnie fractie in Zeeland zet zich graag in om een bijdrage te leveren aan het herstel van en het verantwoord zorgdragen voor Gods schepping in onze regio. Maar dit kunnen we niet zonder u, zonder jou. Benieuwd hoe? Lars maakte een mini docu waarin hij op pad gaat en ontdekt hoe je op verschillende manieren zelf aan de slag kunt. Bekijk het hier! Nog meer tips? Deel je tips met ons!