Wisseling in de fractie

Arjan Beekman[2]dinsdag 06 mei 2014 10:51

Wellicht heeft u het al gehoord; Statenlid Arjan Beekman hoopt op 12 mei a.s. benoemd te worden als wethouder van de gemeente Middelburg. Een spannende, uitdagende taak voor Arjan die hij met veel plezier hoopt te gaan vervullen! Deze ontwikkeling zorgt wel voor een wisseling van taken binnen de fractie.

Deze nieuwe functie zoals gezegd gevolgen voor de bezetting en taakverdeling van Statenfractie. Arjan Beekman heeft vorige week zijn fractievoorzitterschap officieel overgedragen aan Statenlid Paul Colijn. Op termijn zal Arjan Beekman de fractie gaan verlaten, maar tot de zomer zal hij zijn Statenlidmaatschap voortzetten om lopende dossiers af te ronden en over te hevelen naar zijn opvolger. Wie de opvolger zal zijn is nog niet bekend, we houden u op de hoogte!

De benoeming van Arjan Beekman zal plaatsvinden op maandag 12 mei a.s. om 19:30 in een extra gemeenteraadsvergadering van de gemeente Middelburg. (Kanaalweg 3, Middelburg)

Reacties op 'Wisseling in de fractie'