Esmée Wiegman en Cynthia Ortega op werkbezoek in Zeeland

woensdag 06 augustus 2008 12:43

Donderdag 14 augustus zal 2e Kamerlid Esmée Wiegman (Europese Zaken, Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer) samen met mevrouw Ortega (Economische zaken, Sociale zaken en Werkgelegenheid, Integratie, Volkshuisvesting en Antilliaanse zaken) een werkbezoek brengen aan de Provincie Zeeland. Zij zullen onder andere een bezoek brengen aan de Kerncentrale Borssele en aan de Covra (Centrale Organisatie voor Radio-actief Afval).
De Christenunie fractieleden Dick Visser, Arjan Beekman en Rachel Blok ontvangen mevrouw Wiegman en mevrouw Ortega vanaf 10.30 uur op het Provinciehuis. Zij zullen (onder het genot van een èchte Zeeuwse Bolus) samen spreken over de Zeeuwse Politiek maar ook worden ideeën uitgewisseld op het gebied van de landelijke politiek. Daarna zullen zij gezamenlijk een bezoek brengen aan de Delta NV, de Kerncentrale te Borssele en de Covra. Het zal de eerste keer zijn dat Esmée Wiegman en mevrouw Ortega een bezoek brengen aan onze mooie provincie. Mocht u vragen hebben aan de 2e Kamerleden betreffende Zeeuwse belangen, dan mag u deze vragen sturen aan de webmaster van deze site.

Reacties op 'Esmée Wiegman en Cynthia Ortega op werkbezoek in Zeeland'