Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Bedankt voor uw stem!

We zijn dankbaar voor uw stem afgelopen woensdag 20 maart!

Het was een spannende dag. Na maanden van voorbereiding en campagne voeren was het een lange dag wachten op de uitslag. Wij zijn dankbaar dat wij in de Provinciale Staten onze twee zetels kunnen behouden. Ten opzichte van vier jaar geleden hebben wij 334 stemmen meer mogen ontvangen en ook daar zijn we heel blij mee. Bij het Waterschap zijn we ondanks de hoop op een tweede zetel, ook tevreden dat we onze zetel ruim mogen behouden.

Op dit moment zijn de gesprekken voor coalitievorming in Provinciale Staten in volle gang.

Landelijk heeft de ChristenUnie bijna 100.000 stemmen meer gekregen dan 4 jaar geleden. Daar mogen we dankbaar en trots op zijn. Het is nog even spannend wat dit gaat betekenen voor de Eerste Kamerverkiezingen. In de voorspellingen staat de ChristenUnie op 4 zetels.

We mogen terugkijken op een heel mooie campagneperiode met een mooie uitslag! Wij willen ons campagneteam, alle vrijwilligers en kandidaten op beide lijsten ontzettend bedanken voor hun inzet! En bovenal onze Heer die ons heeft gedragen.

Met uw stem heeft u het vertrouwen in ons uitgesproken en samen gaan wij het verschil maken en mogen wij de komende vier jaar weer ons geloof een waardevolle stem geven in zowel Provinciale Staten als in het Waterschap.

Hartelijke groet namens de ChristenUnie Staten- en Waterschapsfractie Zeeland,

Jan Henk Verburg en Jaap van Ginkel