Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Gaat u vandaag ook uw dubbele stem uitbrengen?

Beste leden,

Op deze belangrijke dag van de Provinciale- en Waterschap verkiezingen willen wij u een allerlaatste boodschap meegeven Breng vandaag uw dubbele stem uit!, of geef een volmacht mee om uw stem niet verloren te laten gaan.

De opkomst bij Provinciale verkiezingen en de Waterschap verkiezingen is over het algemeen aanzienlijk lager, helaas ook bij onze trouwe achterban, in vergelijking met de Tweede Kamer- of Gemeenteraadsverkiezingen. Juist daarom is het extra belangrijk om uw stem uit te brengen. De nieuw gekozen Statenleden brengen straks hun stem uit om de Eerste Kamer van de Staten-Generaal te kiezen, dus ook voor de landelijke politiek is dat van groot belang!

Hoewel de Provinciale politiek en het Waterschap minder bekend zijn hebben ze heel direct invloed op u en uw omgeving. Binnen de ChristenUnie werken we nauw samen voor veilige dijken, voldoende zoet water voor de landbouw en meer biodiversiteit. De provincie gaat daarnaast o.a. over openbaar vervoer, verkeersveiligheid op Provinciale wegen, inrichting van het landschap en regionale economie.

Wij bedrijven politiek vanuit ons geloof en de Bijbel om juiste keuzes te kunnen maken voor Zeeland zoals zorg voor de schepping en voor kwetsbare groepen. Steunt u ons daarin? Dan zien wij u vandaag bij het stemlokaal voor het invullen van uw dubbele stem!

Hartelijke groet namens de ChristenUnie Staten- en Waterschapsfractie Zeeland,

Jan Henk Verburg en Jaap van Ginkel